Müügitingimused

1. Müügitingimuste kehtivus

1.1. Müügitingimused kehtivad farwell.ee veebipoest ostja ja ettevõtja Farwelli Kaubanduse OÜ (edaspidi Farwell) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.
1.2.  Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Farwell’i veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.
1.3. Farwell jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel farwell.ee.
1.4. Veebipoes olevate toodete kirjelduses võib esineda tahtmatuid vigu.
1.5. Farwell’il on õigus e-poe vahendusel sõlmitud müügilepingust sanktsioonideta taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata alljärgnevatel juhtudel:

– kaup on laost otsa saanud;
– kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu;
– kui ostja ei vasta farwell.ee poolt kehtestatud tingimustele.

Kui Farwell’il ei ole võimalik tellimust täita, võtab Farwell ostjaga ühendust ning tagastab tasutud summa, kui ostja on jõudnud kauba eest ettemaksu teha.

2. Hinnad

2.1. Kõik farwell.ee veebipoes toodud hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.
2.2. Hinnale lisandub transpordi hind vastavalt ostja valitud tarneviisile.

3. Tellimuse vormistamine

3.1. Lisage soovitud kaup ostukorvi.
3.2. Ostukorvi sisu nägemiseks valige veebilehe paremalt ülevalt nurgast „Ostukorv”.
3.3. Tellimuse vormistamiseks valige teile sobiv toodete kohale toimetamise viis.
3.4. Pärast kohale toimetamise viisi valimist, täitke nõutud andmeväljad teie andmetega.
3.5. Andmete sisestamise järel valige teile sobiv makseviis.
3.6 Tellimuse kinnitamiseks tehke linnuke valiku „jah, olen nõus tingimustega” ette ja seejärel valige „Edasi”.
3.7. Veebipoes farwell.ee sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel E-R 9.00-17.00. Kui tellimus esitatakse reedel pärast 15.00, siis vormistatakse tellimus järgneval esmaspäeval.

4. Müügilepingu jõustumine

4.1.  Kauba müügilepinguga kohustub Farwell andma ostjale üle olemasoleva, valmistatava või Farwell’i poolt tulevikus omandatava kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku ostjale, ostja aga kohustub Farwell’le tasuma kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma kauba vastu.
4.2. Müügileping jõustub pärast ostja tehtud makse laekumist Farwell’i pangakontole.

5. Kohaletoimetamine

5.1. Pärast müügilepingu jõustumist on kaupu võimalik kätte saada kolmel moel:
5.1.1. Kullerfirma toimetab kauba Teieni tellimusel märgitud aadressil;
5.1.2. Kaup saadetakse Teieni tellimusel märgitud Omniva pakiautomaati;
5.1.3. Kaubale on võimalik tulla järgi tellimusel märgitud kauplusesse.
5.2.  E-poe  veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest veebipoe pangakontole.
5.3 Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmetele sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.

6. Tagastamisõigus

6.1. Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemise õigus kehtib ainult eratarbijatele, juriidilistele isikutele seda ei kohaldata.
6.2. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Nt ei tohi kohvimasinaga teha kohvi, pesumasinaga pesta pesu jne.
6.3. Tagastatav toode peab olema komplektne (sisaldama tootepakendit ja kõiki tootepakendis sisaldunud esemeid. Kui tegemist on kampaaniatootega, mille ostuga kaasnes kingitus või mingi muu toode, tuleb tagastada kogu komplekt (st. kõik tooted).
6.4.  Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Farwell-il õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
6.5.  Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus (vabas vormis) ning saata see e-posti aadressile farwell@farwell.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
6.6.  Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale toode).
6.7. Farwell ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale

7. Vääramatu jõud

7.1.  Farwell ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Farwell ei saanud mõjutada või ette näha.

8.  Isikuandmete töötlemine

8.1. Ostja annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda ostja isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadess) ning edastada logistikapartneritele isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.
8.2. Farwell’il on õigus kasutada ostja kontaktandmeid reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks ostjale.
8.3. Ostjal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.

9.  Pretensioonide esitamise kord

9.1. Vastavalt Võlaõigusseadusele on Kliendil õigus pretensioone esitada 2 aasta jooksul tootel ilmnenud lepingutingimuste mittevastavuse eest alates kauba kättesaamisest, sellest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas ostmise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama müüja.
9.2. Toote defekti ilmnemisel, kohustub Klient teavitama Farwell´i probleemist e-posti aadressil farwell@farwell.ee ning esitama järgmise informatsiooni: nimi, kontaktandmed ja toote puudus. Vastav avaldus peab olema saadetud mitte hiljem kui 2-kuu jooksul peale defekti avastamist.

Farwell.ee ei vastuta:
– Kliendi süül või hoolimatusel tekkinud toote kahjustamise eest
– Defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel
– Toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.

9.3. Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad Farwell ja ostja omavahel kokku.
9.4. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja ostjaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 5 tööpäeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
9.5. Ostjal on õigus nõuda Farwell’ilt ostuhinna alandamist või kauba eest raha tagasi nõuda, kui Farwell’il ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub.

10.  Ostja õigus pöörduda tarbijakaebuste komisjoni poole

10.1. Kui Farwell on keeldunud ostja kaebust lahendamast või ostja ei ole nõus ONOFF’i pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib ostja esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu. Ostja võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate nõustamiskeskusesse.